Jag vet inte men jag vet att jag älskar dig.

Jag vet inte mycket. Men jag vet att jag älskar dig. Jag vet hur mycket jag saknar dig just nu. Du åkte för bara en dag sen. Och jag saknar dig redan. Jag saknar att klia dig i huvudet. Jag saknar din röst. Jag gråter faktiskt efter dig nu. Och jag försöker hitta något du glömt så jag kanske kan känna din lukt från den. Jag vill att du ska må bra, jag vill ge dig allt du förtjänar. Men du förtjänar mer gott än vad som är möjligt. Jag älskar dig mest av allt. Önska du kunde förstå det. Känns inte som du gör det ibland. Ibland blir jag rädd och undrar ''Älskar hon mig då?''.Den tanken får mig bryta ihop. Det finns inget som kan skada mig mer än om du inte älskade mig. Det finns inget som kan kan skada mig mer än om du lämnade mig. Jag vill så gärna att du inte gillade Viktor ientligen. Då hade vi inga hinder känns det som. Då behövde vi inte oroa oss om att du måste vara mer med någon av oss. Men nu är det som det är. Du älskar Viktor och det respekterar jag. Jag vill utrycka mig kärlek för då så mycket men jag misslyckas. Jag kan inte beskriva det. Men jag vill. Jag vet inte vad jag vill. Jag vill bara. Jag vet inte. Jag vill ha dig mer än jag har. Jag vill bara leva med dig nu och föralltid. Tills döden. Jag vet inte mycket, men jag vet att jag älskar dig ängel. Jag vet att jag aldrig vill förlora dig. Jag ät osäker på mycket, men inte på hur jag älskar dig.
Jagc,ms jdsnjdindasnjdskjndjdjdsdcdc
dskådjs¨djdjds
jag vet inte men jag vet att jag älskar dig.




and btw så så älskar jag henne bara som ängel.Inget annat.Så ni inte uppfattar fel


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback