vardagssmink

1. först så tar jag foundation. 2. sen concealer, applicera jämt.
3. sen tar jag lite puder över och under ögat för att ögonskuggan
ska sitta bättre, men använd inte för mke då man lätt får typ..
"puderrynkor" :)
4. måla ögonbrynen och hela vägen runt ögonen med kajal. 5.
sudda, gärna med typ en liten topps. 6. applicera ögonskugga där
du målat med kajal.
7. måla över ögongloben och upp mot ögonbrynet. 8. sudda -
denna gången med fingret. 9. på med mascara.
10. KLART :D detta tar ungefär 5-10 min att göra, btw.
nu ska jag äta!pröv pos.
prövade en ny sminkning för ett tag sen, vad hände med den? :o haha ajah här är den!, hade glömt bort den totalt xD
1. först så tar jag foundation.
2. sen concealer, applicera jämt.
3. sen tar jag lite puder över och under ögat för att ögonskuggan
ska sitta bättre, men använd inte för mke då man lätt får typ..
"puderrynkor" :)
4. måla ögonbrynen och hela vägen runt ögonen med kajal.
5. sudda, gärna med typ en liten topps.
6. applicera ögonskugga där du målat med kajal.

7. måla över ögongloben och upp mot ögonbrynet.
8. sudda -denna gången med fingret.
9. på med mascara.

10. KLART :D detta tar ungefär 5-10 min att göra, btw.

nu ska jag äta! ha det bäst :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag fyller min bästa pappa år om du vill veta! :')

2011-12-15 @ 08:43:59
URL: http://tinanj.se
Postat av: Denise

Anonym: Okej grattis till han!! :D

2011-12-15 @ 11:43:10
URL: http://wofiiie.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback