Staan.

Vart med Veve Lotta och Joppe i Uppsala idag och gjort staden osäker!, vi tänkte köpa saker på rean men det slutade med att jag köpte vantar(eftersom mina förvann D:) och så köpte Veve en MUSMUS!
Det var en data mus med musen Musse Pigg på! :D
Vi hade ientligen inte tänkt åka förren på fredag, men sen så kunde inte Emma så vi tänker åka utan henne och några dagar tidigare. Men dom fick veta det igår kväll när jag kollade på Jersey Shore så såg inte att Lotta hade skrivit till mig på msn och min mobil hade dött och låg avstängd på laddningen. Så när jag slutade kolla och fick se detta på msn, så blev jag livrädd. Trodde seriöst Veve eller någon hade dött, satte på mobilen med en jävla fart då. Och när jag satte på den höll någon, säkert Veve, på att spamm smsa mig så jag kunde ju inte ta fram smsen på mobilen för jag fick nya hela tiden D:


Kommentarer
Postat av: Thïlde

tuff blogg :)

allt bra med dig?

2011-12-29 @ 20:16:51
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/
Postat av: Denise

Thilde: Tack :), jarrå själver?

2011-12-29 @ 20:18:02
URL: http://wolfiiie.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback