MOA SKULLE KOMMIT VIDARE!

Moa kom inte vidare till final i idoolL!L!L sa,dsidsnkdlsmlfkmdnknlf
ÄR SÅ JÄVLA ARG. hon var ända anledningen till att jag kollade på dendär skiten!
Jag har as ont i fötterna nu för jag fick en sån damp och började hoppa och viffta med armarna för jag blev så arg. Pappa säger att jag skrämde katten så han hoppa ur pälsen.
ÄR SÅ JÄVLA ARG. hon var ända anledningen till att jag kollade på dendär skiten!
Jag har as ont i fötterna nu för jag fick en sån damp och började hoppa och viffta med armarna för jag blev så arg. Pappa säger att jag skrämde katten så han hoppa ur pälsen.
har ont i halsen också för jag började vrålskrika allt jaq kunde.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback