Min jul önskelista!

Mamma och pappa tjatar på mig hela tiden att göra en önskelista till julafton men de är så svårt i år!, vet inte vad jag vill ha :o, Men gjorde en liten lista på saker jag vill ha :). Fast det är ändå en bit kvar till julafton så jag kommer nog hinna komma på något annat jag vill ha istället eller så xD.

Men aja, dethär är min lista! :D :

 

Om jag får den så hade jag tänkt spara den till när jag flyttar hemmifrån :) , Fett coolt med duschhandtag som lyser i olika färger ju!, kan ju släcka i tacket i badrummet då och ha värsta discot i duschen då! hahah xD
En sak jag verkligen behöver!, behöver någonting som får mig bli pigg när jag måste upp och inte bara försova mig! xD. Men fett cool klocka erkänn!?, ska kalla den för Clocky då om jag får den :D , ska bli min lilla irriterande kompis som får mig vilja slå sönder den på morgonarna!


Kommentarer
Postat av: Lotta Björk

ja men fett coolt med den dära dusch saken ;p

2011-12-05 @ 20:17:55
URL: http://bigbigsmile.devote.se
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

Lotta: Eller hur! :D

2011-12-05 @ 21:18:21
URL: http://wolfiiie.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback