I AM SO SICK OF THIS FUCKING SCHOOL!!!

Typ jag, I understand u Cartman!
Sitter och råpluggar nu och försöker pressa mig till att åtminstonde göra klart engelska uppsattsen och Samhällsuppsattsen. +att plugga till ett prov. Wish me luck, för jag har suttit i bara 2 timmar nu av dagen och jag får typ damp!, hatar skolan. Måste dom ge oss så mycket uppgifter!?
Jag tycker inte att lärarna ska lägga så mycket skituppgifter på oss hela tiden. vi går i skolan mellan åtta och fyra och direkt när vi kommer hem måste vi sitta med alla läxor dom ger oss. Detta påverkar vår sömnrytm, vår matlust och vi mår inte psykiskt bra när vi inte får ta ut den fritid man behöver som en tonåring.
FUUU SCHOOL!

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback