Hjälp mig välja tema till nästa gång jag tar modellbilder!

Jag blev jätte sugen på att ta modellfoton nu!, så tänkte planera att ta lite modellfoton med Melissa och Cilla eller med Annette i helgen :). Inte tagit modellfoton på länge nu och senaste gången då vi hade höst temat så gick det inte asbra. Har lärt mig så mycket på senaste tiden med både styling och foto och redigering och så, så jag vill ta lite nyare! :D. Men jag vet inte vad vi ska ha för tema!? :o, hjääälpp migg! D:
Min bdb var ganska känd förut innan jag tog bort den och alla älskade mina modellfoton så hoppas ni är lika pepp på dethär som jag är :D


Så hjälp mig nu!, vad tycker ni att vi ska ha för tema? :)
Har ju redan haft temana
Änglar, Blood, Hello Kitty, Rökare, Våldtäkt, Natur, Höst, Vinter, och Circus freak.
btw så ändrade jag lite i bredden på bloggen så om du inte kan se ändringen så tryck på F5!

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tjo! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker (:



Ha en bra tisdags kväll! Kram

2011-12-13 @ 20:38:07
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

Joz: Ja jag skulle jätte gärna göra det men vad jag kommer ihåg så har du komenterat detta förut för ca 1-2 månader sen och då svarade jag :)

Ha det bra :D

2011-12-13 @ 21:16:34
URL: http://wolfiiie.se/
Postat av: Anonym

"Tyst men plågad" skulle kanske kunna vara nått.

2011-12-15 @ 13:13:16

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback