HAHAHAH hittade mig på 9gag idag! :D

Jag satt i skolan idag och bläddrade runt på  http://9gaga.com och så hittade jag mig!!! :o :D fett kul ju xD,
Senast jag var hos min kusin Jennifer i Kramfors (typ i norrland) så var det ju febuari och as kallt där och det var jätte kallt hos Jennifer när vi skulle färga mitt hår så jag fick sitta och krama ett element xD, fast man fick inte krama för hårt för då brände man sig xD :) Ska försöka återförenas med min kärlek snart! :D Elementet har nog aldrig fått så mycket kärlek! :)
HAHAHAHH kolla det är jaaaaggg!! :D
Ni som läst min blogg sen jag var hos henne, känner ni igen mig? :D
Hade ju rött hår då :)
Elementet har nog aldrig fått mer kärlek.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback