God jul!

Hoppas ni hade en bra julafton! Jag hade en okej julafton. Hatar julafton, för att ingen i vår släkt är lika gammal som mig eller i närheten. Förutom Jennifer, som är 2år yngre än mig. Och hennes familj har aldrig tid att fira med oss. Så jag får sitta ensam på julafton. Och när jag äntligen lyckas få alla gamlingar till tv'n för att se Kalle Anka så kan dom inte hålla käften. Och om vi firar själva så blir det inte heller nå roligt. Syskon har man inte heller. Men denhär julen blev jag iallafall inte förbannad eller depprimerad. Som ungefär för 2år sen, då jag bara ville ta självmord. Men är sjuuukt taggad till nyår!, då ska jag vara med alla i gänget, förutom Emma som ska fira med Melissa, Johan och Jessica :c
Den vackraste julgranen har vi!
I övermorn ska jag till ängel och då ska hon få sin julklapp :)
Är jätte nöjd :D

Trackback
RSS 2.0