Det viktigaste för mig.

musiken, gitarren, sanna ord. Så otroligt glad att det ens existerar <3
Vackra ängel, aldrig varit med om en mer äkta person. Så underbar. Hon sviker aldrig.
Synd att inte fler människor på jorden var som henne, världen skulle vara en så mycket bätte plats då. Älskar henne av hela mitt hjärta. Hon är den mest underbara ängeln på hela jorden, den vackraste, den roligaste, den mest äkta. Jag älskar henne mer än något annat på denhär jorden.

Ludde, jag vet att du inte längre finns kvar på denna jord. Men du är den som har betytt som mest för mig i hela mitt liv, du är den första jag nånsin litade på. Hade tagit självmord samma dag som du dog för att jag älskar dig så mycket och vill verkligen, verkligen inte leva utan dig. Får ofta om dagarna tankar på att dö för dig. Jag vet, alla säger att det är löjligt, att ta självmord för en hund, vissa tar inte ens självmord när någon människa som stog nära dom dog. Men jag bryr mig inte, då förstår dom sig bara inte på kärlek. Kärlek kan vara lika stor till en hund som en människa. Enda anledningen till att jag fortfarande är i livet är min ängel. Hade jag inte haft henne när du dog och nu, så hade jag varit hos dig för länge sen. Jag älskar dig Ludde, mer än något annat, jag kommer aldrig glömma dig. Om den världen du och jag trodde fanns efter livet så är det första jag skulle göra var att springa till dig. Jag saknar dig mer än något annat. Jag drömmer drömmar om dig hur du kommer tillbaka, att du bara var vilse i en skog hela tiden och sådana saker. Men att den vakna upp är ett helvete. Jag älskar dig mer än något annat, NÅGOT ANNAT. Jag saknar känna dig päls, jag saknar hur du alltid väntade på mig innan du gick och la dig på nätterna för du vägrade sova utan mig. Jag försöker verkligen skriva nu till dig allt jag kan hur jag känner för dig min bror. Men jag kommer inte ens i närheten. Min enorma kärlek för dig går inte beskriva. Men jag önskar det gick så otroligt mycket.
Jag älskar dig, vi kommer vara tillsammans någon dag igen.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback