Årets julkalender!


Såg på första avsnittet igår, och den verkade sjukt bra!, och det sägs att det ska bli en klassiker så som ex. Diselråttor och sjömans möss! Den verkar faktiskt sjukt bra!, längtar tills kvart i 8 då jag ska se andra avsnittet!. Men jag tar ändå inte ut segern i förväg, för den kanske bara verkade bra i början. Men av vad jag har sett så verkar den vara en julkalender som hela familjen, och inte bara för en massa småbarn som det har varit dom senaste åren. Som ex. dendär julkalendern med dockerna och Alram som bara sjöng, sååå sämst!, DEN VÄRSTA JULKALENDER JAG NÅNSIN SETT, Det året blev det ingen julkalender för mig för att den var så dålig. Julkalendern ska ju vara för hela familjen!. Och samma sak med dendär "Superhjältarna" med Supersöta Silver Sara och Stål Henrik". Också alldells för småbarns aktig och dålig. Men dendär med dockorna och Alram var ändå sämst!. Men i år så verkar den inte vara så :) . +att dom har bara genom första avsnittet asbra skådelspelare, Siv Karlsson som spelar Madamme och Claes Åkesson som spelar barnhemsförvaltaren.  Båda dom brukar ofta vara med i Stenfan och Christer buskisar som jag och min pappa älskar!, och vi var ner till Vallarna i Falkenberg ett år och såg dom irl! . Dom ägeeer!. Och Claes Åkesson som spelar barnhemsförvaltaren spelade också struttsen i Pelle Svanslös julkalender ;) . Så nu vet ni nog vem jag pratar om och förstår vilken bra skådespelare det är jag snackar om! ;D
Vissa kanske tycker det är barnsligt/töntigt att kolla på julkalendern när man är så här stor som jag är? Men vafan! Julkalendern är julkalendern! Den har man följt ända sedan man var liten! Det är samma sak med Kalle Anka på julafton, det är en tradition,
Julkalendern är också en tradition  Dock brukar jag bara kolla på de julkalenderna som är bra, och om jag nu kommer kallas barnslig och omogen för det så visst!. För man kan vara mogen fastän man gillar julkalendern, om man påstår att man inte kan det så är man bara själv omogen.
Den bästa julkalendern tycker jag var Pelle Svanslös, Diselråttor och sjömansmöss, och Slottet på Greveholm!
Vissa kanske tycker det är barnsligt/töntigt att kolla på julkalendern när man är så här stor som jag är? Men vafan! Julkalendern är julkalendern! Den har man följt ända sedan man var liten! Det är samma sak med Kalle Anka på julafton, det är en tradition,
Julkalendern är också en tradition  Dock brukar jag bara kolla på de julkalenderna som är bra, och om jag nu kommer kallas barnslig och omogen för det så visst!. För man kan vara mogen fastän man gillar julkalendern, om man påstår att man inte kan det så är man bara själv omogen.
Den bästa julkalendern tycker jag var Pelle Svanslös, Diselråttor och sjömansmöss, och Slottet på Greveholm!

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback