Ord, ord, ord.

Nu skjuter dom raketer för att fria ett nytt år. År 2011.Idag la jag märke till att det inte bara är julafton jag hatar, det är alla högtider. Hatar att vissa får sitta ensamma på dessa dagar. Fyvärkerier är för fina för nyårsafton. Ett nytt år är inte så himla speciellt enligt mig att man ska skjuta så vackra raketer för det. Kanske om några gifte sig, för kärleken. Jag blir arg och får ångest av att bara titta ut genom fönstret och höra fyvärkerierna smälla. Vill faktiskt självskada mig. Har fått större känsla för att skada mig när jag mår dåligt nu. Men jag underviker det, för jag vet att det inte är bra. Jag frågade mamma imorse vid kl fem om jag kunde få ta navelpiercing. Hon sa ''Nej, nu räcker det väll?''.Jag svara att jag har ju bara en, i näsan. Om man inte räknar med i öronen också. Fast jag har ju tagit navelpiercing igår men det vet inte dom. Tror inte jag ska låta dom veta förren dom säger ''Okej då, du får pierca dig''.Eller när jag flyttat hemifrån. Då kommer dom nog inte bli arga. Jag saknar ängel redan. Åwh jag älskar raketer, men dom är alldelles för fina för nyårsafton. Ängel ringde och lät så glad, sen kommer jag och låter så deppressiv, känner mig som värsta glädjedödare. Mamma ville att vi skulle ta fram ciderflaskan som ser ut som en champange flaska och skåla. Men pappa och jag skrek nej. Alla säger ''Gott nytt år till mig'' och Jag blir deppig och arg och får en himla massa andra känslor. Varför känner jag såhär?.Kanske för att jag i alla mina femton år antingen firat alla högtider med släkten som är i mammas och pappas ålder och det finns ingen i min ålder. Så jag har blivigt ignorerad. Eller så har jag bara varit hemma med mamma och pappa som är så tråkiga när dom inte är i min ålder. Jag börjar gråta nu. Jag saknar Ludde. Det kanske är därför jag hatar alla högtider?, för att Ludde inte är med. Jag vill ha min Ludde tillbaka. Jag vill till Ludde. Jag vill till inget.

 

Jag drömde inatt,(Eller imorse Eftersom jag vänt på dygnet igen.)En av dom hemskaste drömmarna jag drömt.Jag kommer ihåg rädslan sen tog det slut. Det slutade i totalt mörker och jag vaknade.

Tänker inte berätta om vad jag drömde om.


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback