Min gamla navelpiercing!

Det var någon som frågade mig om jag hade navelpiercing och om jag kunde lägga ut foto på bloggen på den. Men jag har ju inte navelpiercing längre. Men jag hade det förut. Jag ska berätta:
Jag och ängel bestämde oss för att hon skulle pierca mig. För jag ville ha en piercing som hon tagit på mig. För vi är ju änglar, vi står varandra mer nära en ängel nånsin kan. Och sen ville jag ju också ha en navelpiercing så då bestämde vi att hon skulle ta navelpiercing på mig. Vi var i Enköping och gick iväg och köpte ett navelpiercing  smycke och på natten i December då hon fyllde år så piercade hon mig inne på toaletten hos henne, haha :). Min mamma och pappa visste inte om att jag hade tagit den. För jag sa inget, jag hade antagligen inte fått ta det och särkillt inte när det är en oprofesionell som piercar.
Sen i Januari åkte jag med skolan till Kungsberget och åkte Snowboard. När jag sen kom hem och tog av mig tröjan såg jag att navelpiercing smycket var borta! Jag hade inga pengar till ett nytt smycke och för att få det var jag tvungen att få pengar av mina föreldrar. Men det finns inte att köpa navelpiercingar i Tierp. Ingenstans!. Så jag hade behövt åka in till stan då. Men hade jag åkt dit med pengar hade dom fått veta att jag köpt något jag inte visa dom. Och dom skulle bli misstänksamma. Så jag började använda en hårnål i hålet sålänge tills jag skulle till stan. Så inte hålet skulle växa igen. Men min hud stötte ut hårnålen och jag var tvungen att ta ut den och låta det växa igen. Jag och ängel bestämde att när mitt "sår" vid navel hade läkt så skulle vi ta om den. Men nu är inte ens hon och jag vänner längre tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback