I'm not telling you it's going to be easy, i'm telling you it's going to be worth it.

 
Lite saker jag måste införskaffa snart. Blir lite dyrt med allt tillsammans men jag får ju köpa en sak i taget tills jag få pengar igen. Asking Alexandria biljett är ett måste ha!, älskade dom när jag såg dom i februari ju. Jag har äntligen kommit över min "Jag hatar touch" åsikt och nu börjar det kännas lite tråkigt att min mobil inte har android eller någonting sånt kul :c Så jag ska nog köpa en Sony Xperia S sen. Blir nog när jag fått försäkringpengarna, om jag nu får det över huvud taget. Väska behöver jag till när skolan börjar sen och alla väskor jag har nu är bara sönder :c Och till sist så behöver jag löshår. Har inget löshår kvar nu för att jag gav bort det till Annette för jag har fått så långt hår själv så jag har inte haft lika stort behov av löshår som förut. Men jag saknar ändå löshåret. Ska nog klippa mitt hår kortare igen och börja ha löshår sen. Tycker om att kunna välja mellan att ha gulligt kort hår och snyggt långt hår när jag vill :)

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback